برو به پیشخوان > نمایش > فهرست ها و یک فهرست برای وبلاگ ایجاد نمایید

گران ترین ساعت های جهان؛ آشنایی با 3 ساعت لوکس دنیا

گران ترین ساعت های جهان؛ آشنایی با 3 ساعت لوکس دنیا

یک) جواهری تکه‌وپاره Graff Diamonds Hallucination

ساعت مچی زنانه برند گرف انگلیس در صدر لیست گران ترین ساعت های جهان قرار دارد. این ساعت با قیمت ۵۵ میلیون دلار به‌عنوان گران‌قیمت‌ترین ساعت مچی دنیا شناخته می‌شود. این ساعت مچی اشرافی از ۱۱۰ قیراط الماس رنگی که روی بدنه‌ای از طلای سفید سوار شده‌اند تشکیل شده است و محصول برند لوکس طلا، جواهر و ساعت‌سازی  انگلیسی است.

 

دو) غوغای عالم ساعت‌ها Graff Diamonds The Fascination

این شاهکار عالم ساعت‌ها از ۱۳۵ قیراط الماس سفید و یک الماس ۳۹ قیراطی که به‌شکل اشک تراش خورده است و نقش صفحه‌ی ساعت را بازی می‌کند ساخته شده است. قیمت این ساعت شگفت‌انگیز و لوکس ۴۰ میلیون دلار است. بد نیست بدانید که برند انگلیسی «گراف» به‌خاطر کیفیت منحصر‌به‌فرد جواهرات و ساعت‌هایش و استفاده از سنگ‌های گران‌قیمت و نفیس، نامی محبوب در سرتاسر دنیاست. این برند جهانی معتبر، مالک درشت‌ترین الماس‌های دنیاست و البته صاحب شرکت همواره در حال تلاش برای به‌دست آوردن الماس‌های بزرگ‌تر به درخواست مشتریانش در سراسر دنیاست. همان‌طور که دیدید رتبه اول و دوم گران ترین ساعت های جهان اختصاص یافته است به دو ساعت زنانه از برند محبوب گرف یا گراف.

 

سه) Patek Philippe Super Complication

پتک‌فلیپ نامی آشنا در حوزه‌ی ساعت‌ها. این‌بار با یک ساعت جیبی اشرافی، به تمام معنا! یک ساعت جیبی شکیل با همان ظاهر کلاسیک ساعت‌های جیبی قدیمی و با قیمت عجیب‌وغریب یازده میلیون دلار. این ساعت طلای جیبی ۱۷ قیراطی در سال ۱۹۳۳ توسط کمپانی مشهور ساعت سوئیسی «Patek Philippe» برای یک بانکدار ثروتمند به نام «هنری گیوز» ساخته شد و طراحی و ساخت آن پنج سال به‌طول انجامید. این ساعت به عنوان سومین مدل از گران ترین ساعت های جهان شناخته می شود.بد نیست بدانید که شرکت سوئیسی «پتک فیلیپه»، که در سال ۱۸۵۲ در ژنو سوئیس تأسیس شد، یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های ساعت‌سازی جهان و تولیدکننده‌ی ساعت‌های مچی و جیبی لوکس و اشرافی است. این شرکت به دلیل ساخت ساعت‌های مچی بسیار گران‌قیمت، اشرافی و پیچیده برای افراد سرشناسی چون «پاپ پیوس نهم»، «ملکه ویکتوریا» و «همسرش پرنس آلبرت» لقب «امپراطور ساعت مچی دنیا» را از آن خود کرده است. کمپانی «پتک فیلیپه» به‌خاطر طراحی و ساخت ساعت‌های اشرافی که تمام قطعات موتور و بدنه‌‌ی آنها تولید همین شرکت است، برند محبوبِ مشهورترین کلکسیونرهای ساعت دنیاست. ساعت جیبی به دلیل عملکرد خاصی که برای هر ساعت از شبانه‌روز دارد، در نوع خود پیچیده‌ترین ساعت جهان از نظر عملکرد استساعت جیبی گران‌ترین ساعت در مجموعه‌ی گران‌ترین ساعت‌های مچی و جیبی دنیاست که تا به حال در مزایده به فروش رسیده است. بد نیست بدانید که کمپانی «پتک فیلیپه» برای طراحی این ساعت‌های لوکس و پیچیده آزادی عمل بسیاری به طراحان خود می‌دهد و شاید به همین دلیل است که این شرکت علی‌رغم شهرتش در تولید ساعت‌های مچی‌ و جیبی، سالانه ۴۵ هزار ساعت بی‌نظیر و منحصر‌به‌فرد را طراحی و تولید می‌کند. رنگ موردعلاقه‌ی طراحان ساعت مچی و جیبی «پتک فیلیپه» سفید، زرد و طلایی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *