برو به پیشخوان > نمایش > فهرست ها و یک فهرست برای وبلاگ ایجاد نمایید

ساعت مچی افراد مشهور و سلبریتی ها را بشناسید!

ساعت مچی افراد مشهور و سلبریتی ها را بشناسید!

لئوناردو دی کاپریو

برند تگ هویر یکی از برندهای لوکس شناخته شده ساعت مچی سوئیسی در جهان است که در تاریخچه اش موفقیت های زیادی به چشم میخورد. این برند توسط بسیاری از افراد مشهور از جمله دی کاپریو استفاده می شود. دی کاپریو در برخی از فیلم هایش نیز ساعت این برند را به دست داشته است.

 

دواین جانسون

دواین جانسون یکی از بهترین و پر درآمد ترین بازیگران جهان  است. او نمونه ی فردی است که می داند چگونه ساعت مرد همیشه باید سبک، شخصیت و فیزیک او را منعکس کند. از ساعت هایی که او دست می کند می توان به ساعت های برند ایتالیایی پنرای، IWC،‌ رولکس، Arnold & Son و … اشاره کرد که مناسب استایل و شخصیت  او هستند.

 

برد پیت

برد پیت که یکی از معروف ترین مردان هالیوود است ساعت های لوکسی از برند هایی مثل پتک فیلیپ، برایتلینگ و… است. اما درست مثل انتخاب فیلم هایش، او دوست دارد با برخی از مارک های ساعت منحصر به فرد تنوع ایجاد کند. او همچنین سفیر برند تگ هویر بوده است. ساعت اسپرت لوکس او  Patek Phillippe Nautilus دارای صفحه تیره ای است که با قاب و بند استیل ضد زنگ آن مطابقت دارد.

جورج کلونی

جورج کلونی بازیگر و هنرمند بزرگ و محبوب از برند امگا استفاده می کند. امگا با ترکیب عملکرد و طراحی بسیار محبوب واقع شده است و گزینه مورد علاقه افراد مشهوری مثل جورج کلونی است. Omega Speedmaster نه تنها اولین ساعت مچی روی ماه است، بلکه به طور کلی آزمایش شده ترین ساعت مچی در طول تاریخ است. جورج کلونی با ساعت OMEGA Seamaster Aqua Terra از کالکشن جدید مشاهده شده که دارای قاب استیل ضد زنگ، یک صفحه خاکستری و یک بند رابر خاکستری است.

 

لیدی گاگا

قطعا فردی مثل لیدی گاگا به فکر چیزهایی هست که باید بپوشد تا او را خاص تر کند! لیدی گاگا کار خود را به عنوان یک هنرمند پاپ آغاز کرد و با بازی A Star is Born در دنیای بازیگری جایگاه خود را نشان داد. او اکنون در میان مشهورترین افراد جهان، یکی از چهره های برجسته جذابیت هالیوود قرار دارد. او می داند که هر اکسسوری پیامی قدرتمند را منتقل می کند. لیدی گاگا از ساعت  TUDOR Black Bay 32 استفاده می کند. یک ساعت مچی اتوماتیک استیل و طلایی که بسیار شیک و اسپرت است.

 

دیوید بکهام

وقتی صحبت از افراد مشهور می شود، بکام هنوز هم یکی از ورزشکاران حرفه ای سخت کوش و قابل احترام در جهان است. دیوید بکهام یکی از مشهورترین و موفق ترین بازیکنان افسانه ای فوتبال در جهان است که هنوز هم طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. او از ساعت TUDOR Black Bay Bronze 43 میلی متری و همچنین TUDOR Royal با بند استیل  استفاده می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *